iGRaRaJeVe iGRaRiJe

Moj prijatelj Piki Jakob

Posted on: november 10, 2008

V nekem mestu, v neki hiši
majhen medved je doma,
tam sedi v medvedji šoli,
razne igre se igra.

Z očkom se po mestu vozi,
z mamo v trgovino gre,
sestri naloge popravlja,
meni pravljico pove.

To je Piki, moj prijatelj,
ki me spremlja noč in dan,
ki pozna vse šale
in je zmeraj nasmejan.

To je Piki, naš prijatelj,
s polno torbico norčij.
Gremo z njim v medvedjo šolo
se zabavat tudi mi.

1 Response to "Moj prijatelj Piki Jakob"

piki jakob je dobra pesem dans sem jo poslušala v oš radlje ob dravi

Leave a Reply

